PPP 2.0 : Provocarea 4 – Temerari

Cadru simbolic: “ La drum,  cu… Pământul! ”

Luna martie este despre o călătorie mai specială, dragi temerari. Vom avea ca tovarăş de drum planeta noastă dragă. Şi cum într-o călătorie este recomandat să-ţi cunoşti partenerii vă provocăm de data aceasta  să ne vorbiţi  despre Pământ !

  1. Pregătiţi-vă cu patrula  pentru “Ora Pământului” organizând un atelier în care să concepeţi/construiţi, la alegere, în funcţie de etapa de progres a cercetaşilor (a patrulei): 
  • un ceas solar (cadran solar);
  • o torţă pentru fiecare membru al patrulei;
  • gulguţe din hârtie reciclată!  (minim 5 bucăţi/persoană);
  • o hartă stelară  a cerului de iarnă/primăvară care să conţină cel puţin cinci constelaţii:
  • un atelier  despre energii alternative (de exemplu cum produc cartofii energia electrică- vezi fişa de activitate Energii alternative din programul cercetăşesc de mediu).
  1. Sărbătoriţi “Ora Pământului”

“În fiecare an, în ultima sâmbătă din luna martie, milioane de oameni, instituţii şi companii sting luminile timp de o oră, alăturăndu-se celui mai mare eveniment de mediu din istorie – Earth Hour.”

Vă provocăm să stingeţi şi voi luminile timp de o oră, pe 27 martie 2021 şi să postați pe pagina de FB PPP 2.0 filmuleţe individuale în care să  ne vorbiţi, la lumina gulguţelor sau a torţelor,  despre o specie pe cale de dispariţie sau  despre schimbările climatice. Nu uitaţi ca în toate materialele vizuale să purtaţi uniforma (eşarfa/cămaşa). 

Obiective educaţionale:

  • temerarii îşi dezvoltă capacitatea de a se exprima prin diferite forme de comunicare; adoptă o atitudine pozitivă în ceea ce priveşte viaţa şi oamenii;
  • temerarii îşi dezvoltă continuu şi sistematic cunoştinţele în diverse domenii de interes;
  • temerarii îşi folosesc în mod inovativ cunoştinţele;
  • temerarii înţeleg importanţa implicării civice şi îşi asumă responsabilităţi spre beneficiul societăţii.

Arii de dezvoltare atinse: afectiv, intelectual, social

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *